.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سهم مازندران از بودجه ملی کافی نیست

 نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم توسعه کامل بسیاری از زیرساخت های توسعه ای در استان، گفت: سهم مازندران از بودجه ملی کافی نیست و باید افزایش یابد.


به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم ، سید هادی حسینی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در ساری اظهار کرد: هنوز نگاه بسیاری از مسئولان ملی به استان، توسعه ای نیست.

وی افزود: متاسفانه این نگاه بدین منظور بوده که هنوز نتوانستیم سرمایه های خود را مدیریت کنیم و دولت ها با نگاه غیرمنطقی برای توسعه استان برنامه ریزی می کردند.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در شش ماهه امسال تنها 2.2 درصد از منابع ارزی کشور برای مازندران هزینه شده است، تصریح کرد: باید بانک ها جلوی بروکراسی های اداری را بگیرند و قفل ها را برای توسعه سرمایه گذاری در استان بگشایند.

حسینی با بیان اینکه باید جلوی پای سرمایه گذار بایستیم و از او در استان حمایت کنیم، یادآور شد: نباید مدیر و مسئولی از پشت صندلی مدیریتی خود از سرمایه گذار پذیرایی کند بلکه باید با میزبانی شایسته، زمینه امنیت خاطر سرمایه گذار را فراهم کند.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان صرفا توسط استاندار، چند مدیرکل، نمایندگان و ائمه جمعه توسعه نخواهند یافت، افزود: باید همگی متحد شوند تا با همکاری مردم گام های اساسی برای توسعه مازندران برداریم.

وی با بیان اینکه هنوز در حوزه زیرساخت های توسه ای استان گرفتاری های بسیاری داریم، گفت: سهم مازندران از بودجه ملی باید افزایش یابد، چرا که مازندران در شب و روز آمارهای متغییری از ورود و خروج گردشگر و مسافر دارد.

حسینی با اعلام اینکه مجمع نمایندگان مازندران آمادگی هرگونه همکاری با مدیران استانی برای توسعه است، افزود: بسیاری از مسئولان ملی مازنی نیز علاقه مند کمک به توسعه استان هستند.

وی با بیان اینکه گردشگر و مسافر برای مازندران ارزشمند است، گفت: باید از ظرفیت های اقتصادی مازندران برای جلب و جذب گردشگر بهره گیری کرد.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید در تمامی حوزه های سرمایه گذاری ورود پیدا کند تا با استفاده از خرده فرهنگ ها بتواند همگام با توسعه استان، رشد و بالندگی داشته باشیم./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 اسفند 1392
اين سخنراني ها را يك شهروند عادي هم مي تواند انجام دهد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.